Sólo hubo una decisión importante en mi vida. Elegí el pincel y no la azada.
A veces siento que me equivoqué...

sábado, 16 de junio de 2012

Ho voldria dir amb els meus llavis de vell



                                         
Amb sofriment he vist. Ja no recordo el mar.
Camino l'últim solc, després vindrà el desert.
Sota clarísims cels, escolto com el vent
em diu el nom guanyat, aquest meu nom: "Ningú."
Seran temps de repòs, i em decanto a mirar
per darrera vegada la llum d'un llarg ponent.
Ara, sense cap por, tot sol, m'allunyaré,
nit endins, Déu endins, per la sorra i la set.

                                               Salvador Espriu.


5 comentarios:

  1. Batiste es fa gran i Salomón més gran. Amunt familia!
    Paella

    ResponderEliminar
  2. Precioso poema y preciosa foto.

    Felicitacions amic meu...

    ResponderEliminar
  3. "No tornaràs mai més,
    però perdures en mi i en les coses de tal manera
    que em costa imaginar-te absent per sempre"

    Martí i Pol.

    La mort dels nostres estimats ens fa més humils alhora que ens mostra el camí que enacara hem de recórrer.

    ResponderEliminar
  4. Venía pensando en leer algo de vinos, de tierra, de arte, y me encuentro con esta bellísima foto. Sarmiento y Brote, Sabiduría y Curiosidad, Cepa y Pincel…

    Un saludo

    P.S.: Y leído “Cornas y Sudáfica” me llevo más de lo que vine a buscar.

    ResponderEliminar
  5. Una foto i un poema que ho diuen tot...

    Un abraç.

    ResponderEliminar